×

Inteligentny dom bliżej natury – kampania Anwis & Somfy

Inteligentny dom bliżej natury – kampania Anwis & Somfy

Z raportu Otodom przeprowadzonego przez agencję badawczą Kantar wynika, że aż 8 na 10 osób przy wyborze inwestycji bierze pod uwagę aspekty ekologiczne i technologiczne. W swoich domach chcemy czuć się komfortowo i bezpiecznie. Jednocześnie zależy nam na ochronie środowiska naturalnego. Marka Anwis we współpracy z marką Somfy, w swojej kampanii „Twój inteligentny dom bliżej natury” pokazuje, jak umiejętnie połączyć technologię z ekologią!

„Mamy tylko jedną Ziemię, a jej przyszłość zależy od każdego, na pozór niewielkiego, ludzkiego działania. Zależy od każdego z nas” – słowa Floriana Plita mają dziś potężną moc. Podkreślają, że każdy ma wpływ na przyszłość naszej planety. Cytat perfekcyjnie wpisuje się we współczesny trend eko w budownictwie. Moda na naturalność i ekologię od lat króluje w branży i nic nie wskazuje na to, żeby w najbliższym czasie miało się coś zmienić. Chętnie wykorzystujemy naturalne materiały i stosujemy rozwiązania, które są całkowicie bezpieczne dla środowiska.

Smart home to eco home

Wsparciem dla ekologii w budownictwie są innowacyjne technologie. Rozwiązania technologiczne znacznie podnoszą komfort użytkowania przestrzeni mieszkalnej. Wyobraź sobie, że masz w domu wirtualnego asystenta dostępnego przez 24 godziny na dobę. Asystent zaparzy dla Ciebie aromatyczną kawę, zasunie rolety, kiedy będziesz zmęczony intensywnym światłem słonecznym i zmniejszy lub zwiększy temperaturę w wybranym pomieszczeniu, podczas gdy Ty będziesz spokojnie odpoczywać na kanapie. W inteligentnym domu rolę asystenta pełni aplikacja zainstalowana w telefonie. Dzięki innowacyjnej technologii możesz sterować systemem nawet wtedy, kiedy przebywasz poza domem. Smart home to najwyższy poziom bezpieczeństwa, nieprzeciętny komfort i ekologia – i właśnie to marki Anwis & Somfy podkreślają w swojej kampanii.

Anwis i Somfy łączą siły

Anwis należy do czołówki europejskich producentów osłon okiennych oraz komponentów używanych do ich produkcji. Dewizą marki jest funkcjonalność i innowacyjność. Żaluzjami i roletami oferowanymi przez firmę można sterować zdalnie za pomocą dedykowanej aplikacji. Marka stawia na trend eko w aranżacji wnętrz, oferując produkty w stonowanych kolorach oraz te wykonane z naturalnych materiałów – np. z drewna czy bambusu.

Somfy od lat tworzy zrównoważone systemy automatyki domowej i smart home, które wprowadzają do życia prostotę, bezpieczeństwo i spokój. Ciche napędy elektryczne, przyjazne aplikacje i nowoczesne metody sterowania to tylko jedne z wielu rozwiązań oferowanych przez markę. Firma działa w zgodzie z naturą. Dąży do równowagi ekologicznej na każdym etapie – od wydobycia surowców aż do zakończenia użytkowania produktów.

Marki Anwis i Somfy, łącząc swoje siły, chcą promować trend eko we współczesnym budownictwie. Ich inicjatywa zestawia ideę bycia blisko z naturą z nowoczesnymi rozwiązaniami, które można dostosowywać do naszego cyklu dnia i sposobu życia. Kampania pokazuje, jak zaprojektować ekologiczny i jednocześnie innowacyjny dom, wykorzystując produkty obu marek.

Inteligentny dom bliżej natury – tak mieszka Anna Dereszowska

W kampanii udział wzięła Anna Dereszowska. Aktorka pokazała swoją oazę spokoju, miejsce, do którego ucieka zawsze wtedy, kiedy chce odpocząć – swój inteligentny dom, usytuowany w samym sercu malowniczych Mazur.

Inteligentny dom Anny Dereszowskiej to połączenie natury i innowacyjności. We wnętrzach króluje subtelność. Efektowny stół ze starego drewna, kamienny blat w kuchni, delikatne dekoracje z gałązek – to wszystko tworzy niesamowity klimat. Klimat, który pozwala się odprężyć, poprawia samopoczucie i dodaje energii.

Produkty marek Anwis i Somfy nadały domowej przestrzeni nowoczesny wymiar. Dzięki dedykowanej aplikacji na telefon aktorka może zdalnie odsłonić rolety w pokoju dziennym, by wpuścić trochę naturalnego światła do środka, czy też zwiększyć temperaturę, by wnętrza powitały ją przyjemnym ciepłem w chłodny jesienny lub zimowy dzień. Lodówka powiadamia ją, kiedy ktoś zostawi otwarte drzwi, a piekarnik daje znać, że czas pieczenia się skończył i trzeba go wyłączyć, żeby nie marnować prądu.

Kampania Anwis & Somfy podkreśla, że inteligentny dom to ekologia, ekonomia, funkcjonalność i najwyższy komfort, a przy tym niesamowity design i nieprzeciętna estetyka. To miejsce, w którym z przyjemnością spędza się czas.

Amigdalina – portal internetowy

Terminy "portal internetowy" i "strona internetowa" są czasem używane zamiennie, ale mają różne znaczenia w kontekście internetu.

  1. Strona internetowa:
    • Ogólnie mówiąc, strona internetowa to pojedyncza witryna w internecie. Może zawierać różne rodzaje treści, takie jak tekst, obrazy, multimedia, formularze, itp.
    • Strona internetowa może być osobistym blogiem, stroną firmy, portfolio artysty, sklepem internetowym, a także miejscem udostępniania informacji, na przykład artykułów, tutoriali, itp.
    • Stanowi jednostkową jednostkę w strukturze internetu, dostępną pod jednym adresem URL.
  2. Portal internetowy:
    • Portal internetowy to bardziej rozbudowana platforma, która zazwyczaj integruje różne usługi, zasoby i treści w jednym miejscu.
    • Posiada różne sekcje i kategorie, dostarczając użytkownikom szeroką gamę informacji, usług, narzędzi czy interakcji.
    • Przykłady to portale informacyjne, portale społecznościowe, portale branżowe, gdzie użytkownicy mogą znaleźć wiele różnorodnych treści na jednej stronie.
    • Portale często oferują dostęp do różnych zasobów, takich jak wiadomości, e-mail, społeczności online, pogoda, itp.

W skrócie, każdy portal internetowy to strona internetowa, ale nie każda strona internetowa to portal. Strona internetowa jest pojedynczym punktem dostępu, podczas gdy portal to bardziej kompleksowe środowisko, które może oferować szeroką gamę treści i usług w jednym miejscu.

Opublikuj komentarz